Prejsť na hlavný obsah

Kontakty a pomoc

Potrebujete pomoc?

Vyskúšajte nájsť odpoveď na svoju otázku v našom vyhľadávači. Do vyhľadávacieho okna napíšte slovo, alebo tému súvisiacu s vašou otázkou.

Pre informácie o výrobkoch a službách použite vyhľadávač v hornej časti stránky.


Kontaktujte nás prostredníctvom sociálnych médií cez Facebook alebo Instagram.

Ak máte záujem ponúknuť IKEA svoje služby, vyplňte náš dotazník.

  • V spoločnosti IKEA sa snažíme v dobrej viere reagovať na otázky a požiadavky zákazníkov týkajúce sa našich produktov a služieb. Zároveň kladieme veľký dôraz na ochranu dôstojnosti a pracovného prostredia našich spolupracovníkov IKEA. Z tohto dôvodu, ak zistíme, že správanie zákazníka spadá pod obťažovanie, alebo je z hľadiska spoločenských noriem neprijateľné, môžeme odmietnuť komunikáciu. Okrem toho, ak sa tieto činy považujú za zlomyseľné či iným spôsobom urážlivé, poradíme sa so zodpovednými orgánmi a podstúpime akcie potrebné pre zachovanie bezpečia našich pracovníkov. Ďakujeme za pochopenie a toleranciu.

Reklamačný formulár

Všetky polia označené hviezdičkou (*) sú povinné.

Vážení zákazníci,​ reklamačný formulár slúži výhradne na zaznačenie podnetov týkajúcich sa reklamačného konania.​V prípade všeobecných otázok využite, prosím, náš chat a sekciu Najčastejšie otázky a odpovede.

    • Použite jeden z odporúčaných prehliadačov: Google Chrome alebo Microsoft Edge.
    • Obnovte stránku.
    • Odstráňte súbory cookie uložené v prehliadači.
    • Skontrolujte, či používate zabezpečené sieťové pripojenie a nepoužívate sieť VPN.

    Ak máte možnosť, vyskúšajte iný operačný systém, pretože niektoré verzie operačných systémov momentálne nie sú plne podporované.

    Ak problém pretrváva, kontaktujte nás na tomto telefónnom čísle: +421 2/3211 6512.