Kontakty a pomoc
Potrebujete pomoc?
Vyskúšajte nájsť odpoveď na svoju otázku v našom vyhľadávači. Do vyhľadávacieho okna napíšte slovo, alebo tému súvisiacu s vašou otázkou.
Pre informácie o výrobkoch a službách použite vyhľadávač v hornej časti stránky.
V spoločnosti IKEA sa snažíme v dobrej viere reagovať na otázky a požiadavky zákazníkov týkajúce sa našich produktov a služieb. Zároveň kladieme veľký dôraz na ochranu dôstojnosti a pracovného prostredia našich spolupracovníkov IKEA. Z tohto dôvodu, ak zistíme, že správanie zákazníka spadá pod obťažovanie, alebo je z hľadiska spoločenských noriem neprijateľné, môžeme odmietnuť komunikáciu. Okrem toho, ak sa tieto činy považujú za zlomyseľné či iným spôsobom urážlivé, poradíme sa so zodpovednými orgánmi a podstúpime akcie potrebné pre zachovanie bezpečia našich pracovníkov. Ďakujeme za pochopenie a toleranciu.
Reklamačný formulár
Všetky polia označené hviezdičkou (*) sú povinné.
Vážení zákazníci, reklamačný formulár slúži výhradne na zaznačenie podnetov týkajúcich sa reklamačného konania.V prípade všeobecných otázok využite, prosím, náš chat a sekciu Najčastejšie otázky a odpovede.
- Použite jeden z odporúčaných prehliadačov: Google Chrome alebo Microsoft Edge.
- Obnovte stránku.
- Odstráňte súbory cookie uložené v prehliadači.
- Skontrolujte, či používate zabezpečené sieťové pripojenie a nepoužívate sieť VPN.
Ak máte možnosť, vyskúšajte iný operačný systém, pretože niektoré verzie operačných systémov momentálne nie sú plne podporované.
Ak problém pretrváva, kontaktujte nás na tomto telefónnom čísle: +421 2/3211 6512.